Jsme partner, ne jenom dodavatel…

S BEZPEČNOSTÍ VÁM RÁDI POMŮŽEME

S BEZPEČNOSTÍ VÁM
RÁDI POMŮŽEME

Neupozorňujeme na sebe, ale našim pracovníkům neunikne ani myš!
Ze zkušeností víme, že kvalitní bezpečnostní firma, dokáže výrazně odradit nechtěné subjekty z obchodních center. V případě incidentu zasáhnout nebo dohlížet na to, aby nedocházelo ke krádežím apod.

:

zaměstnanců
0 +
zákazníků
0 +
let na trhu
0 +

Fyzická ostraha

Služby fyzické ostrahy poskytujeme našim klientům vždy po spolupráci s nimi, protože jenom oni vědí, jaké jsou jejich potřeby, firemní kultura, poslání a hodnoty, které vyznávají. Nejsme jenom dodavatel, my jsme partner.
Affect, s.r.o. zabezpečí pro Vás bezpečnostní a recepční služby v:

průmyslových, logistických nebo technologických areálech

bankovních a finančních institucí

státních úřadů, městských částí, ambasád

obchodních a administrativních centrech

objektů jiné infrastruktury (letiště, energetika, objekty zvláštního významu)

kulturních a historických objektů

Řešení bude realizováno na míru a pro vás znamená – komunikaci, konzultaci, audit, návrh, realizaci, kontrolu, hodnocení.

Recepční služby

Rádi pro vás zabezpečíme recepční služby na profesionální úrovni, v administrativních budovách v rámci celé ČR. Víme, že recepční vás reprezentuje a je vstupní bránou do vašeho sídla, byznysu, kde je vyžadována informační služba pro klienta, návštěvníky. Recepční služba vychází vždy z požadavků zákazníka a může být vykonávána v civilním společenském oděvu nebo v uniformě společnosti s možností znalosti cizího jazyka.

Našimi prioritami v recepční službě jsou zejména:
vysoká úroveň společenského jednání a vystupování
velmi dobré schopnosti komunikace s klientem, návštěvníkem
znalost cizího jazyka dle potřeb zákazníka
loajalita vůči zákazníkovi

 

Recepční služba zahrnuje zejména:
Přijímání, ohlašování a evidenci návštěv
Poskytování informací v rozsahu a dle požadavků klientů
Přebírání příchozí pošty, zásilek
Obsluhu telefonní ústředny, když je k dispozici
Zajištění režimu evidence, výdeje a vracení klíčů
Rezervaci jednacích místností, salónku, zasedaček
Obsluhu systémů EPS, EZS a kamerového systému umístěných na recepci

Detektivní služby

Detektivní služby jsou zaměřeny zejména na plnění následujících úkolů:
Prověrky obchodních a životních partnerů, zaměstnanců a uchazečů o zaměstnání

Získání informací pro soudní či správní řízení s užitím kriminalistických metod

Detektivní ochrana osob a objektů

Analýzy situací a stavů zabezpečení

Ochrana proti odposlechům

Informační servis o postavení firem a podniků

Jednání ve věcech platební kázně při splátkách ve prospěch zákazníka


Ke každému klientovi přistupujeme vždy individuálně a profesionálně. Jsme diskrétní a spolehliví, vždy společně s vámi navrhneme nejlepší řešení a postup k vyřešení případu, jsme váš partner a rádi to pro vás uděláme.

Bezpečnostní audit

Bezpečnostní audit vám rádi zpracujeme, má za úkol vyhodnotit stávající stav bezpečnosti na vašem objektu s ohledem na rizika, hrozby či vznik mimořádných událostí.
Na základě zjištěných informací vám zpracujeme analýzu rizik (definice možných rizik na objektu) a analýzu vnějších i vnitřních vlivů při zabezpečení objektu.
Následně vám navrhneme tvorbu nové bezpečnostní politiky, po dohodě s vámi.
Hlavním přínosem bezpečnostního auditu je, že umožňuje identifikovat potenciální bezpečnostní problémy, což významně šetří jednak investice klienta, ale především může znamenat významnou úsporu při následném odstraňování následku hrozeb, nebo rizik, kdyby k nim reálně došlo.

Převoz hotovosti a cenin

Přepravy hotovosti a cenin uskutečňujeme mezi subjekty, na základě objednávky klienta a zpravidla využíváme doprovodu ozbrojené fyzické ostrahy vybavené ochrannými prvky, bezpečnostní schránky a obaly.

Nabízíme různé druhy přeprav:

Pravidelné přepravy
Nepravidelné přepravy
Mimořádné přepravy

Více jak 70 klientů je s námi v BEZPEČÍ

Ozveme se vám zpět